Blog Jual Beli (Klik Gambar)

Tuesday, November 12, 2013

Geng Low Profile Ride (13 Oktober 2013)

Dari depan - Aziz Talha, Jafril, Nizam & Nizamudin (terlindung)

Bulan 10 merupakan bulan jadi budak baik. So ketenangan air halus manja. Setelah off untuk minggu pertama di bulan 10 sebab ada team building. So perancangan untuk off road pula dibuat pada Ahad 13 Oktober tu. Asal nak layan PCP je dengan geng-geng Low Profile Cyclist tapi Saudara Aziz telah ajak long distance skit. So akoo bawak diorang masuk Jenderam ikut trail BASH aritu. Tapi tak sampai naik Bukit Tok 4 Rashid sebab ada rider yang tak larat. 

Low Profile Cyclist ni group WhatsApp yang akoo buat untuk kumpul beberapa kerat basikalis untuk layan trail Sungai Lalang aritu. Tapi untuk kesekian kalinya niat ke sana gagal. Kemudian group tu dikekalkan dan ditambah dengan basikalis yang akoo ada nombor nya dan yang kurang menonjol. Keep Low. Karang tak pasal-pasal ada orang buat lawak submit profile. 

Ini dinamakan membajak sawah

Dari kiri - Nizam, Nizamudin & Jafril 

Nak basuh tapi masih ada jalan berlumpur untuk dilalui

Ketenangan air halus manja - suspect ada paip Syabas bocor

Kat bawah nih trail yang kitorang lalu lebih kurang sebab akoo tak de capture pakai GPS. Yang bawah ni akoo plot dengan RunnerAhead punya website. Untuk details trail - Klik Sini. Sekarang ni trail ni telah diperpanjangkan lagi dengan memasukan - Bukit Tok 4 Rashid - Jenderam Hulu - Jenderam Hilir - Lalu Tepi Sungai dan sebagainya. 


No comments:

Post a Comment

 
;